مدیر برق شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به 3 روستا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید محمد برزین زاده" به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق رسانی به سه روستا در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی با تشریح شرایط سخت برق رسانی به این روستاها، اظهارداشت: روستاهای " ماخره "، " تیمج " و " شاه نشین" روستاهایی هستند که در دولت تدبیر و امید در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار می شوند.

مدیر برق شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوار این روستاها را 30 خانوار با جمعیتی بالغ بر 350 نفر ذکر و خاطرنشان کرد: برای برق‌رسانی به این روستاها بیش از سه کیلومتر شبکه فشار متوسط بکار رفته است.

برزین زاده گفت: 2 روستای " تیمج " و " شاه نشین " با استفاده از نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی برای اولین بار از نعمت برق برخوردار می شوند.

وی افزود: با برق‌رسانی به روستاهای عنوان شده، تمامی روستاهای شهرستان بهمئی از نعمت برق برخوردار بوده و جشن پایان برق رسانی به روستاهای کددار این شهرستان برگزار می شود.

مدیر برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد،تعداد روستاهای این شهرستان را 172 روستای کددار ذکر و یادآور شد: از این تعداد روستا، 154 روستا دارای سکنه هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان بهمئی یکی از شهرستان‌های گرمسیری‌کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 300 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.