واژه کلینیک اقتصادی مدتهاست که وارد ادبیات حوزه اقتصادی شده و منظور از آن رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای اقتصادی و ارائه مشاوره های فنی به صاحبان واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال است.
مجید محنایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد که در سال گذشته به طور رسمی و فرعی 110 نشست داشته نمونه ای بارز از کلینیک اقتصادی در استان است.
وی افزود که در این نشست ها مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال کهگیلویه و بویراحمد با حضور صاحبان این واحدها و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و برای رفع آنها تصمیم گیری شد.
محنایی بیان کرد: مهمترین تصمیم گیری های انجام شده برای واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ها شامل تزریق نقدینگی، استمهال بدهی، اعطای سرمایه در گردش و بخشودگی جرائم بانکی ناشی از تاخیر و دیرکرد بوده است.
وی عنوان کرد که سال جاری این مدل نیز در شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
محنایی ابراز داشت: واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری مورد بازدید اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار می گیرند تا مسائل و مشکلات آنها از نزدیک مشاهده و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.