شهرام مهدوی مطلق در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دریاسوج اظهار داشت: پنجمین نشست از سلسله نشست‌های بسیج دانشجویی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه " 24 و 25 فروردین ماه 1396 " در یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نشست با حضور 500 مسئول بسیج از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد و با شعار " عاشورایی می‌مانیم " برگزار می‌شود، عنوان کرد: این سلسله نشست‌ها در هر ترم تحصیلی و با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی بسیج دانشجویی حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب است، بیان کرد: دانشجویان باید جایگاه خود در نظام اسلامی را قدر دانسته و با هوشیاری در مقابل دسیسه‌های دشمن ایستادگی کنند.

مهدوی مطلق با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانشجویی، عملکرد بسیج دانشجویی این استان را قابل‌قبول توصیف و تصریح کرد: از ظرفیت، اندیشه، تفکر و روحیه انقلابی دانشجویان بسیجی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان امروزی باید با دید وسیع به پیرامون خود بنگرند چرا که دشمنان همواره در فکر طراحی برنامه‌های مختلف در قالب جنگ نرم هستند، افزود: دانشجوی موفق اسلامی باید با رسیدن به بینش معرفتی ، قدرت تجزیه و تحلیل پدیده‌های سیاسی و اجتماعی را داشته باشد.

مهدوی مطلق عنوان کرد: دانشجویان قشری فعال، پویا و آینده ساز کشور هستند و باید نقش بیشتری در سازندگی کشور داشته باشند ومی‌توانند با ارائه ایده و برنامه‌های عملیاتی ناشی از تحقیق به روند توسعه استان کمک کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613077
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.