به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، فریبا رحمان‌پور امشب در حاشیه اختتامیه طرح توان افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد شهر دهدشت برگزار شد، اظهار داشت: طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها برای دومین سال متوالی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح به مدت 6 روز در شهرستان کهگیلویه برگزار شد، خاطرنشان کرد: ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده، افزایش تاب آوری اجتماعی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی، توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهر نشینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اهداف اجرای این طرح هستند.  

رحمان‌پور با بیان اینکه این طرح با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و در قالب موافقت نامه با استانداری کهگیلویه وبویراحمد منعقد شد، افزود: امسال این طرح در دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود، گفت: در این طرح یکصد و 70 نفر از اعضای خانواده‌های شهرستان کهگیلویه آموزش‌های لازم را از طریق اساتید مجرب فرا می‌گیرند.

رحمان‌پور افزود: فاز دوم طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها برای یکصد و 70 نفر از اعضای خانواده‌های شهرستان بویراحمد نیز اجرا می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه تقویت تشکل‌های مردم نهاد در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد اجرای این طرح از طریق موسسات مردم نهاد انجام می‌شود.

رحمان‌پور با بیان اینکه سال گذشته این طرح در دو شهرستان باشت و گچساران اجرا شد، افزود: در هر کدام از شهرستان‌های باشت و گچساران نیز 170 نفر آموزش‌های لازم در خصوص توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها را فرا گرفتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612310
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.