به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،در پیام تبریک سید موسی خادمی در آستانه تحویل سال نو اینچنین آماده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شروع سال جدید و عید باستانی نوروز در تقویم ایرانی مقارن با شروع حیات مجدد و شکوفایی طبیعت است که این آیین زیبا نشان از ذوق ایرانی و ابتکار ایرانیان برای انتخاب خوب خود در طول تاریخ دارد.

البته این آیین ملی و باستانی زمانی تجلی و شکوه مضاعف پیدا می کند که با ولادت با سعادت و سراسر نور همسر امامت، مادر ولایت، حضرت صدیقه کبری (س) گره می خورد و این خود شکوه عید نوروز را دو چندان می کند.

سال ۱۳۹۵ سالی سرشار از موفقیتهای اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی و دستاوردهای ارزشمندی در سطوح منطقه ای و بین المللی برای ملت ایران اسلامی بود و ایجاد روحیه نشاط و خود باوری و تزریق امید و انگیزه در جامعه از مهمترین نتایج آن بود .انتظار می رود
سال ۱۳۹۶ سالی سرشار از شکوفایی و رونق و بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی باشد.

تلاقی بهار طبیعت با طلیعه بزرگترین رخداد سیاسی کشور و انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جلوه ای دیگر از عزت و عظمت سرزمینی است که چشم امید آزادیخواهان منطقه و جهان به آن دوخته است.

امیدوارم سال جدید که سرآغازش با دموکراسی و تعیین سرنوشت کشور به دست عامه مردم رقم می خورد، سالی پر از نشاط سیاسی و مشارکت مردم هم در سطح ملی و هم استانی در هر دو انتخابات باشد و مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رای بار دیگر عزت جامعه ،ملت و نظام سیاسی ایران را در سطح بین الملل افزایش دهند.

انتخابات شوراهای شهر و روستا از آن جهت حائز اهمیت است که به صورت مستقیم با مطالبات و نیازمندی های شهرنشینان و روستائیان گره خورده است و امیدوارم مردم با انتخاب افراد متخصص ،کار بلد و حرفه ای به بهبود وضعیت عمرانی ،رفاهی و اقتصادی استان کمک کنند.

مردم ولایتمدار ، با بصیرت و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد در طول همه دوره ها دارای کارنامه درخشانی در زمینه مشارکت و حضور در انتخابات بودند و این بار هم معتقدم با حضور حداکثری، پرشور و شعور خود بار دیگر حماسه ای جاودان خلق خواهند کرد و برگ زرین دیگری رادر تاریخ پر افتخار استان به ثبت خواهند رساند.

بنده به نمایندگی از دولتمردان و همه مسولان استان این عید سعید باستانی را به عموم مردم و تک تک مردان و زنان و جوانان و سالخوردگان تبریک و شادباش عرض میکنم و از خداوند بزرگ و بلند مرتبه سالی توام با نشاط، سربلندی و عزت را برای همه شما و خانواده های معظمتان خواستارم.

سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610501
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.