دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان در حال انجام است.
وی با اشاره به حضور هفته گذشته در نشست معاونان سیاسی کشور افزود که عملکرد ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با دیگر استان‌ها رضایت‌بخش بوده و مطابق برنامه زمان‌بندی پیش می رود.
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد روند برگزاری نشست‌های ستاد انتخابات این استان را نیز مطلوب ارزیابی و بیان کرد: مصوبات این نشست‌ها با همکاری و هماهنگی مسئولان کمیته‌های زیرمجموعه به نحو قابل قبولی اجرا می شوند.
محمدی عنوان کرد که داوطلبان انصرافی از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد باید انصراف خود را به طور مکتوب به ستاد انتخابات شهرستان‌ها اعلام کنند.
وی ابراز داشت: اعلام عمومی انصرافی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد در رسانه‌ها ملاک انصراف تلقی نمی شود.
محمدی با تأکید بر ضرورت برگزاری نشست‌های مشترک فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد با هیات های اجرایی و نظارت انتخابات استان گفت که این نشست‌ها به ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر و تسهیل در انجام امور کمک می کند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.