به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمدعلی جاوید ظهر امروز در آئین معارفه معاون فنی و عمرانی شهرداری یاسوج اظهار داشت: با عنایت و توجه دادستان یاسوج و دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد این املاک از متصرفان باز پس گرفته شد.

وی به پروژه‌های اولویت‌دار شهری اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از پارک چشمه نباتی تا پایان فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

جاوید با بیان اینکه در بوستان چشمه نباتی با ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف به فضای شاد و مفرح برای خانواده‌ها تبدیل شده است ادامه داد: پارک غدیر و ولایت در هشتم اردیبهشت ماه امسال برای استفاده شهروندان آماده می‌شود.

وی ابراز کرد: فاز اول این پروژه به زودی کلنگ زنی شده و به یک بوستان بزرگ شهری که پاسخگوی نیاز تمام شهروندان از جمله حاشیه شرف آباد، شهرک جهاد و امام حسین (ع) وشهرک بلکو بوده تبدیل می‌شود.

شهرداریاسوج به معابر شهری یاسوج اشاره کرد و گفت: آسفالت معابر خاکی به ویژه شرف آباد و حاشیه شهر در دستور کار قرار گرفته است.

جاوید با اشاره به اینکه برای آسفالت معابری که هنوز خاکی است باید از فرصت باقیمانده به بهترین نحو استفاده کرد تصریح کرد: انتظار می‌رود حوزه فنی، عمران و سازمان عمران و باز آفرینی شهری تا ساماندهی کمربندی شرف آباد، بلوار 45 متری و ورودی های شهررا در دستور کار قرار دهند.

یاسوج جهش کیفیت پروژه‌های امانی عمران شهری را تجربه کرد

شهرداریاسوج گفت: برای نخستین بار مرکز استان جهش کیفیت پروژه‌های امانی عمران شهر را تجربه کرده است.
وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که کیفیت پروژه‌های امانی از جمله پروژه‌هایی که توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری یاسوج به اجرا درمی‌آید در بالاترین سطح استانداردهای ساخت وساز و عمران شهری قرار دارد.

جاوید اظهار داشت: اجرای همه پروژه‌های امانی شهری یاسوج در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش تسنیم در پایان این آئین امین پناهی به عنوان معاون فنی و عمران شهرداری یاسوج معرفی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608815
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.