رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از رخ دادن 12 رویداد مهم سرمایه‌گذاری در این استان در سال‌جاری خبرداد.

"جبار کیانی" به ایلنا در یاسوج گفت: شعار سال‌جاری بنا بفرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است و در همین راستا، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج بنا دارد برنامه‌های ویژه‌ای با هدف سرمایه‌گذاری و تحقق بخشی به فرمان صریح معظم له در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کند.

وی با تشریح برخی برنامه‌های پیش روی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در سال‌جاری، اظهارداشت: تلاش می‌کنیم 12 رویداد مهم سرمایه گذاری باهدف فراهم کردن بسترهای اشتغال‌زایی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج افزود: دعوت از سفرای برخی کشورها، برگزاری نشست روسای اتاق های بازرگانی ایران در یاسوج، تعامل بیشتر با بانک‌های عامل باهدف رفع موانع تولید واحدها و بنگاه‌های اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین برنامه‌های مهم اتاق بازرگانی یاسوج خواهد بود.

کیانی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: این شعار، شعاری صریح و شفاف بوده که می‌طلبد هم دولتمردان و هم بخش خصوصی در کنار هم با تعامل دوچندان بفکر سرعت بخشی به تحقق آن باشند.

وی گفت: شرایط کهگیلویه و بویراحمد و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در آن شرایط ایده آلی بوده و تمامی بسترهای لازم توسعه ای در این حوزه ها نیر فراهم است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج  افزود: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های متعددی مانند گردشگری، صنعت و معدن و کشاورزی آمادگی کامل جهت امر سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذاران دولتی و بخش خصوصی را دارد.

کیانی با اظهار تاسف از نرخ بیکاری کنونی در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: راه اندازی بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی کوچک و بزرگ می تواند بهترین راهکار برای رفع این دغدغه باشد.

وی تاکید کرد که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در سال‌جاری تمامی توان خود را برای تحقق بخشیدن به شعار سال مدنظر رهبری انقلاب بکار می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.