به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در جشن روز جهانی و هفته تنیس روی میز جشنی در پارک ساحلی یاسوج کیکی به شکل میز پینگ پنگ تدارک و تعدادی از پیشکسوتان، مربیان، داوران، بازیکنان آقا و خانم دور هم جمع شدند تا پیام اهمیت این ورزش مفرح را به جهت تاثیرات مثبت فکری، روحی و جسمی به جامعه انتقال دهند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این ورزش در سال های اخیر ارتقاء و پیشرفت خوبی هم از جنبه همگانی و هم از جنبه قهرمانی در استان و کشور داشته است.

کیان دهراب‌پور افزود: ایجاد سالن استاندارد در شهر یاسوج، رویکرد مثبت بیشتر خانواده‌ها به این ورزش، حضور بیشتر ورزشکاران خردسال، نوجوان و بانوان در این ورزش، حضور بیشتر در مسابقات کشوری و درخشش و قهرمانی های پی در پی باشگاه نفت و گاز گچساران در رده‌های مختلف در کشور از زمره برنامه‌های توسعه این ورزش در استان بوده است.

وی تصریح کرد: در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و دنا وضعیت مناسبی از لحاظ فضای ورزشی در این زمینه داریم که می‌طلبد در سایر شهرستانهای استان همپای این سه شهرستان دارای فضای مناسبی جهت این ورزش شوند.

دهراب‌پور ابراز کرد: شهرداری‌های شهرهای کهگیلویه و بویراحمد می‌بایست میزهای تنیس روی میز را در پارک‌ها و بوستان‌ها مستقر کنند تا جوانان و مردم استان بیشتر از این ورزش بهره‌مند شوند.

حمله گراز وحشی به یک مادر و دختر در بویراحمد

رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادر و دختری که عصر جمعه در ارتفاعات کوه قلات بویراحمد مورد حمله گراز وحشی قرار گرفته بودند توسط اورژانس هوایی نجات یافتند.

جلال پوران‌فرد اظهار داشت: عصر جمعه در پی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 استان مبنی بر حمله‌ور شدن گراز وحشی به مادر و دختری در ارتفاعات کوه قلات شهرستان بویراحمد، ماموران اورژانس هوایی استان در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شده و در عملیات امدادی موفق به نجات این مادر و دختر از چنگال گراز شدند.

وی با بیان اینکه تیم اورژانس هوایی در کمترین زمان ممکن خود را بر بالین مصدومان این حادثه در ارتفاعات کوه قلات رساند، افزود: تکنسین‌های تیم اورژانس هوایی استان اقدامات پزشکی از جمله کنترل خونریزی، پانسمان زخم‌ها، آتل‌بندی، وصل سرم و اکسیژن‌تراپی را بر روی مادر و دختر مجروح انجام دادند.

رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادر و دختر حادثه‌دیده که دچار آسیب‌های جدی از ناحیه‌های شکم، پهلو و پا شده بودند و برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

پوران‌فرد بیان کرد: حال عمومی این مادر 33 ساله و دختر 11ساله که مورد حمله گراز وحشی قرار گرفته بودند، خوب گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرام منصوب شد

در حکمی سرهنگ فرهاد رحیمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان چرام معرفی و از زحمات و تلاش‌های سرهنگ سید محمد موسوی تقدیر فرمانده سابق تقدیر شد.

سرهنگ فرهاد رحیمی در کارنامه خود رئیس پلیس شهرستان لنده را دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608119
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.