رئیس شورای اسلامی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از بازدید بیش از 100 هزار گردشگر و میهمان نوروزی از اماکن سیاحتی و زیارتی این شهر خبرداد.

" هدایت الله اکبری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: این گردشگران از اماکن سیاحتی چون پارک آبشار، رودخانه بشار، تپه شهدای گمنام، تنگ سریز ، تنگ گنجه ای، تنگ مهریان، پیست اسکی کاکان، موزه یاسوج و اماکن زیارتی چون امامزاده شاه مختار(س)، امامزاده عبدالله(ع) و امامزاده شاه قاسم(ع) بازدید و دیدن کردند.

وی افزود: تمامی مدارس شهر یاسوج، مهمانسراها و هتل‌های شهر یاسوج با تمام توان و امکانات آماده پذیرایی و اسکان گردشگران و میهمانان نوروزی است.

رئیس شورای اسلامی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش‌های فراوانی برای استقبال شایسته از گردشگران و میهمانان نوروزی به این شهر در یکسال گذشته صورت گرفته است.

اکبری گفت: آسفالت معابر و خیابان‌های شهری یاسوج که به نهضت آسفالت مشهور شده، احداث فضاهای جدید سبز، احداث سرویس‌های بهداشتی جدید و پیش بینی اماکن ویژه اسکان برای گردشگران نوروزی در یکساله گذشته در حوزه این شهر با همکاری شورای اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: آمار دقیق ورود گردشگران و میهمانان تعطیلات نوروزی به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده منتشر می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.