به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال 1395 و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا فردا 6 فروردین سال جاری نیز ادامه دارد.
سید موسی خادمی در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت که از این تعداد 439 نفر در شهرها و یکهزار و 240 داوطلب نیز در سطح روستاها بوده است.
وی گفت که 97 نفر از تعداد داوطلبان حضور در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بانوان هستند که 57 نفر در روستاها و 40 تن در شهرها تاکنون نام نویسی کرده‌اند.
وی شرایط ثبت نام برای داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در کهگیلویه وبویراحمد و همچنین کارکرد ستاد انتخابات در این راستا را مطلوب و رضایت بخش دانست و به نامزدهای احتمالی برای حضور در این دوره از انتخابات توصیه کرد که نام‌نویسی را به روز آخر موکول نکنند.
وی افزود: بر اساس برآورد انجام شده حدود 2 هزار نفر از داوطلبان حضور در این عرصه به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان انتخاب خواهند شد.
کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی حدود 700 هزار نفر دارای 17 شهر و یکهزار و 676 روستای دارای سکنه است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.