فتح‌الله جهانتاب روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از زمان تقاضا تا نصب لوازم اندازه‌گیری، متوسط زمان تأمین برق برای مشترک کمتر از 10 روز است.
وی نرم کشوری دراین‌ارتباط را متفاوت عنوان کرد و اظهار داشت: در برخی از استان‌ها این میزان متوسط بالاتر از 10 روز و در برخی استان‌ها کمتر از 10 روز است.
معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صورت همکاری مشترکان، این تعداد روز به یک هفته و یا کمتر از یک هفته نیز تغییر می‌کند.
جهانتاب گفت: برخی از مشترکان اقدام به فراهم کردن زیرساخت‌ها از قبیل تهیه تجهیزات و شرایط نصب لوازم اندازه‌گیری نمی‌کنند که سبب بالارفتن زمان تأمین برق می‌شود.
وی از فروش بیش از 9 هزار انشعاب برق در مناطق مختلف این استان تا پانزدهم اسفندماه جاری خبر داد.
وی اظهار داشت: تا روز پانزدهم اسفندماه امسال 9 هزار و 248 انشعاب برق با تعرفه‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف در مناطق مختلف این استان به فروش رفته است.
معاون درآمد و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از تعداد انشعاب برق فروش رفته، 9 هزار و 203 انشعاب آن نصب شده است، تصریح کرد: تنها 45 انشعاب برق مشترکان در کهگیلویه و بویراحمد نصب نشده که دلیل آن فراهم نکردن زیرساخت‌های نصب از سوی متقاضیان بوده است.
جهانتاب گفت: برخی سازمان‌ها از شهرداری و حفظ اراضی ملی و کشاورزی، فروش انشعاب از سوی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را با مشکلاتی مواجه کرده است.
وی افزود: در صورت رفع این مانع شاهد روند رو به افزایشی در خرید انشعاب از سوی مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
بر اساس آمار شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، 234 هزار مشترک در این استان از نعمت روشنایی برق برخوردارند.
از این تعداد 180 هزار مشترک خانگی است.
55 فیدر فشار متوسط و 12 پست فوق توزیع در کهگیلویه و بویراحمد برق مشترکان را در این استان تأمین می‌کند.
طول فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف استان به ترتیب چهار هزار و 832 و سه هزار و 445 کیلومتر است.
استان کهگیلویه و بویراحمد تنها یک نیروگاه برق 15 مگاواتی دارد.
ساخت چهار نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد است.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.