محمد موحد پور مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این خبر روز دوشنبه به ایرنا گفت که این دو انتصاب جدید در راستای تقویت و بهبود حوزه اطلاع رسانی و همچنین شتاب بخشی در روند اجرای طرح‌های عمرانی توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.
تقوی پیش از این به عنوان معاون روابط عمومی حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار بود که با احیای مجدد و ارتقای جایگاه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با حکم استاندار به عنوان مدیرکل این حوزه منصوب شده است.
تقوی همچنین مجری، سردبیر و خبرنگار شبکه استانی دنا و دانش آموخته دانشکده خبر تهران خبر است.
افشون دارای کارشناسی ارشد رشته عمران است که پیش از این به عنوان مشاور امور اجرایی و عمرانی معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت بود.
به گزارش ایرنا، تنزل جایگاه روابط عمومی‌ها و امور بین‌الملل استانداری‌ها در سال گذشته واکنش‌هایی از سوی صاحب نظران و کارشناسان علوم ارتباطات و رسانه‌ای کشور را به همراه داشت.
ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت کشور خطاب به استانداری‌ها مبنی بر ادغام ادارات کل روابط عمومی استانداری‌ها در حوزه مدیریت استانداری‌ها با اعتراض این افراد روبرو شده بود.
این بخشنامه جایگاه مستقل و سطح اداره کلی روابط عمومی در استانداری‌ها را با تنزل روبه‌رو کرده بود که باتدبیر دولتمردان و توجیه کارشناسان این حوزه احیا شد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.