به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود.
سید محمدکاظم نظری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: چنانچه ضرورتی برای اجرای طرح عمرانی طی این ایام در شهرستان بویراحمد وجود داشته باشد از طریق برگزاری مناقصه رسمی، ثبت آگهی در روزنامه و با رعایت تمامی جوانب قانونی انجام شود.
وی افزود که در این صورت هیچگونه شائبه ای در زمینه جهت گیری انتخاباتی در شهرستان بویراحمد به وجود نمی آید.
فرماندار بویراحمد بیان کرد: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان از هرگونه تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.
کاظمی عنوان کرد که تبلیغات زود هنگام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تخلف از قانون بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی ابراز داشت: دستگاه ‌های نظارتی کهگیلویه و بویراحمد تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد را با دقت و حساسیت خاصی رصد می ‌کنند.
کاظمی گفت که استفاده از اعتبارات و امکانات دولتی به ویژه در شهرداری ‌ها و دهیاری های شهرستان بویراحمد برای تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ممنوع و خلاف قانون است.
شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج دارای افزون بر 270 هزار نفر جمعیت است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.