به گزارش ایرنا، رأی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال درباره دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و شهرداری کاشان اعلام شد.
این دیدار که 26 بهمن سال جاری در شهر دوگنبدان برگزار شد با نتیجه 30 بر 30 به پایان رسید.
امین دهقان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که بر اساس این رأی تیم نفت و گاز گچساران به 100 میلیون ریال جریمه نقدی و محروم شدن 6 ماهه فرهنگ نارکی یکی از مربیان از تمام میدان‌های ورزشی محکوم شد.
وی بیان کرد که فرهنگ نارکی مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران به 6 ماه محرومیت تعلیقی از میدان‌های ورزشی نیز محکوم شد.
مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران تصریح کرد که در صورت تکرار بی نظمی تماشاگران احتمال گرفتن امتیاز میزبانی در تمام بازی‌ها از نفت و گاز این شهرستان وجود دارد.
دهقان گفت که بر اساس تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در صورت حاشیه سازی تماشاگران بازی‌های خانگی نفت و گاز گچساران در یک زمین بی طرف برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به بازی عصر امروز نفت و گاز گچساران و تیم هندبال هیات هندبال مرودشت از تماشاگران خواست تنها به تشویق تیم خود بپردازند.
دهقان به حساسیت بازی‌های باقی مانده و اهمیت تشویق تماشاگران در بازی‌های خانگی ابراز امیدواری کرد که تماشاگران مراقب هشدارهای فدراسیون هندبال باشند.
دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و هیات هندبال مرودشت از هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال ساعت 16 در ورزشگاه پد خندق شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.
این دیدار به دلیل کورس نفت و گاز گچساران و شهرداری کاشان برای قهرمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.
تیم نفت و گاز گچساران تاکنون 15 بازی در لیگ برتر در سال جاری انجام داده که 10 برد، 2 تساوی و 22 امتیاز کسب کرده و در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم شهرداری کاشان نیز هم اکنون با 23 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر هندبال امسال است.
بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور تیم‌های نیروی زمینی تهران، هیات هندبال مرودشت، نفت و گاز گچساران، شهرداری ارومیه، شهرداری کاشان، فولاد مبارکه سپاهان، مس کرمان، هپکو اراک، بیتا سبزوار و توسعه و عمران بافق در حال برگزاری است.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران فصل گذشته توانست نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شود.
این تیم توانست آبان سال جاری با درخشش در برابر تیم‌های عربی مقام چهارم جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد با 2 تیم بانوان و مردان در لیگ‌های برتر و زیرگروه یکی از قطب‌های هندبال کشور است.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.