به گزارش ایرنا، پیکر مطهر و مقدس این شهدا پس از استقبال رسمی و تشریفات نظامی در فرودگاه یاسوج در میان حضور پرشور و احساسات پاک اقشار مختلف مردم، خانواده های معزز شهدا و عاشقان و ارادتمندان به راه پرافتخار شهدا تا میدان شهر و ستاد کنگره شهدا تشییع شد.
تشییع کنندگان و عاشقان به خط سرخ شهادت در طول مسیر 6 کیلومتری فرودگاه یاسوج تا ستاد کنگره شهدا با نثار گل و عطر افشانی از این 2 مهمان گرانقدر استقبال کردند.
جوانان و نوجوانانی که با احساساتی پاک و شور و عشق وصف ناشدنی برای بوسه بر تابوت پیکر مطهر این 2 آلاله سرخ اشک ماتم می ریختند نیز از جلوه های خاص و باشکوه این آیین بود.
نوای دلنشین «شهید گمنام سلام»از سوی نوحه خوانان و مداحان در طول مسیر نیز فضایی معنوی و روحانی همزمان با شمیم عطر حضور این 2 آلاله سرخ به شهر یاسوج هدیه داده بود.
همچنین مادران داغدار با چشمانی اشک آلود از خانواده های معزز شهدا با در دست داشتن تصاویری از فرزندان شهید و همرزمان این 2 کبوتر خونین بال آمده بودند تا بلکه مرهمی بر زخم های کهنه خود و یادی از آن دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس را به نظاره بنشینند.
امروز و از ساعت 15 عصر آیین شبی با شهدا همراه با نوحه خوانی و مداحی قرار است با حضور این 2 شهید گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شود.
پیکر پاک و مطهر این 2 کبوتر خونین بال فردا در میان خیل عاشقان و اردتمندان شهدا از مقابل ستاد کنگره شهدا به سمت میدان هفت تیر یاسوج تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر به خاک سپرده خواهند شد.
کهگیلویه و بویر احمد با جمعتی افزون بر 700هزار نفر یکهزار و 880 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.