حسن نوروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گچساران افزود که از این میزان 6 هزار و 290 میلیارد ریال از محل اسناد خزانه و نقدینگی در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.
وی بیان کرد که پنج هزار و 890 میلیارد ریال از مجموع 9 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به این استان برای سال جاری از محل اسناد خزانه ابلاغ و جذب 100 درصدی شده است.
نوروزی ابراز داشت که 400 میلیارد ریال دیگر نیز نقدینگی از مصوبات سفر هیات دولت تاکنون ابلاغ شده است.
نوروزی تصریح کرد که 46 مصوبه در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد برای 57 طرح عمرانی و اقتصادی پیش بینی شد.
وی اظهار داشت که این طرح‌ها در حوزه‌های راه‌سازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و فاضلاب، علمی و فرهنگی و توسعه شهری در سال‌های 95 و 96 مصوب شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که امسال همچنین یک هزار و 790 میلیارد ریال از محل بودجه استانی و نفت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام تصویب شده بود که تاکنون 890 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 400 طرح عمرانی نیمه تمام در بخش‌های مختلف دارد.
نوروزی اعتبار در نظر گرفته شده برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد از محل اسناد خزانه را 670 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: 220 میلیارد ریال آن محقق شده است.
وی گفت که امسال همچنین 350 میلیارد ریال از محل بودجه حوادث برای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است که تاکنون 250 میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.
نوروزی بیان کرد: اجرای بیش از یکهزار و 800 طرح عمرانی و اقتصادی با 23 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار از خدمات دولت یازدهم به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
وی همچنین از افزایش 60 درصدی اعتبارات بودجه طرح‌های عمرانی این استان در سال 96 خبر داد و افزود که 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد در سال آینده تصویب شده است.
استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.