سیدعلی لدنی‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که از مجموع انشعابات غیرمجاز جمع ‌آوری شده بیش از 590 مورد مربوط به متخلفان فاقد امتیاز آب است.
وی گفت که ظرف 2 سال گذشته افزون بر 12 هزار انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در نقاط مختلف استان شناسایی و جمع آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 345مورد از تخلفات شناسایی شده مربوط به انشعاب‌های غیرمجاز فاضلاب بوده، تصریح کرد: حدود 60مورد نیز مربوط به تخلف دستکاری کنتور و نصب شیرآلات پشت کنتور است.
مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه وبویراحمد گفت که کار شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در شهرهای استان به جدیت و قوت ادامه خواهد یافت.
لدنی‌نژاد با تقدیر از همراهی دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جلوگیری از تخلفات و انشعابات غیرمجاز، افزود: همکاری و همراهی این دستگاه در شتاب بخشی و رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی نقش تعیین کننده ای در برخورد قاطع با متخلفان داشته است.
98 درصد از جمعیت شهری کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش آب و فاضلاب شهری است.
52 درصد از جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در مناطق شهری زندگی می کنند.
لدنی نژاد افزایش میزان انشعابات غیرمجاز در شهرهای مختلف استان به ویژه شهرهای یاسوج و مادوان را ناشی از عدم آگاهی برخی شهروندان نسبت به روند تولید و تامین آب شرب دانست و گفت: باید بتوان با فرهنگ سازی و کمک رسانه ها زمینه آگاهی بخشی شهروندان را در این راستا فراهم کرد.
تعداد مشترکان آب شرب این استان درحالی‌که در سال 92، 120 هزار و 983 مشترک بود در سال جاری به 148 هزار مشترک رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزار و 362 کیلومتر شبکه آبرسانی تا سال 92 در استان احداث شده بود که این میزان در سال 95 به یکهزار و 400 کیلومتر افزایش یافته است.
حجم مخازن آب شرب کهگیلویه و بویراحمد در این مدت از 102 هزار و 940 مترمکعب به 125 هزار و 560 متر مکعب رسیده است.
دریافت کننده: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8005/3016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.