به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: متولیان امر در استان اقدام به تدوین برنامه عملی یک‌ساله در اوایل سال 1396 برای افزایش نشاط و امید به آینده بین جوانان کنند.
وی بیان کرد که جوانان سرمایه‌های ارزشمند کشور بوده و از آنجا که هویت بخشی افراد در دوران نوجوانی و جوانی انجام می‌شود نحوه عملکرد و برنامه ریزی مسئولان اجرایی نیز می‌تواند در شکل گیری شخصیت و هویت نسل جوان تأثیرگذار باشد.
محمدی عنوان کرد: برنامه ریزی مدون نقش بسزایی در کاهش و یا رفع مشکلات بحران هویت جوانان داشته و در امیدبخشی به آنان نیز مؤثر خواهد بود.
وی ابراز داشت: تأمین و فراهم کردن هر چه بیشتر زیرساخت‌های عمرانی، آموزشی، تفریحی و ورزشی برای جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است زیرا جزء نیازهای اولیه آنان به شمار می‌رود.
محمدی گفت که بسترسازی لازم برای تعلیم، تربیت و تحصیل، ایجاد فرصت‌های اشتغال و تلاش در راستای تسهیل ازدواج از وظایف مهم دولت در حوزه جوانان است.
وی بر لزوم برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بین جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای بیان مسائل و مشکلات خود تاکید کرد.
محمدی خواستار ایجاد خانه جوان در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مکانی مناسب برای انجام فعالیت‌های مختلف حوزه جوانان شد.
وی اظهار داشت: برای ایجاد خانه جوان در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان از ظرفیت مازاد دستگاه‌های مختلف اجرایی این استان استفاده کرد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.