به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، سید علی لدنی‌نژاد با اشاره به برگزاری نشست مشترک شرکت آب و فاضلاب و بانک کشاورزی استان، اظهار کرد: این نشست به منظور بهبود فرایند ارائه خدمات به مشترکین برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تفاهم‌نامه مشترکی میان آبفای شهری و بانک کشاورزی استان در زمینه ارائه تسهیلات به مشترکان آب و فاضلاب منعقد شده است، افزود: بر این اساس بانک کشاورزی نسبت به اعطای تسهیلات برای خرید انشعاب آب و فاضلاب، مخزن و کنتور آب به متقاضیانی که از سوی شرکت آبفای استان معرفی می‌شوند اقدام خواهد کرد.
لدنی‌نژاد سقف پرداخت تسهیلات به ازاء هر انشعاب آب، فاضلاب، خرید مخزن و کنتور آب را به ترتیب هفت، 11، چهار و 100 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: متقاضیان نیز می‌توانند برای خرید تمامی این انشعاب‌ها 23 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.
وی با بیان اینکه چنانچه افرادی دارای چند انشعاب باشند می‌توانند این تسهیلات را برای همه یا بخشی از انشعابات خود دریافت کنند، اظهار داشت: مدت زمان بازپرداخت تسهیلات پرداختی نیز 6 ماه خواهد بود.
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد این طرح را گامی مؤثر برای تسهیل در خرید حق انشعاب به شهروندان دانست و گفت: مشترکان آب و فاضلاب با مراجعه به امور مشترکان آبفای شهری یاسوج و شعب بانک کشاورزی می‌توانند اطلاعات و مدارک لازم را دریافت کنند.
شمار مشترکان فاضلاب در این استان از 20 هزار و 639 مشترک در سال 92 با 60 درصد افزایش به 33 هزار مشترک افزایش یافت.
تعداد مشترکان آب شرب این استان درحالی‌که در سال 92، 120 هزار و 983 مشترک بود در سال جاری به 148 هزار مشترک رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا سال 92 یک هزار و 362 کیلومتر شبکه آبرسانی در استان احداث شده بود که این میزان در سال 95 به یک هزار و 400 کیلومتر افزایش یافته است.
در این مدت حجم مخازن آب شرب کهگیلویه و بویراحمد از 102 هزار و 940 مترمکعب به 125 هزار و 560 متر مکعب رسیده است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.