حسینعلی فاتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مقاله علمی - پژوهشی مربوط به ۴۵ نفر از معلمان محقق کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی افزود: کتاب های نوشته شده از سوی ۳۰ معلم نویسنده و مؤلف کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف نیز در یک سال گذشته دریافت و در بانک اطلاعات پژوهشگران این استان به ثبت رسیده است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فعالیت های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی برجسته ای در سال های گذشته از سوی معلمان ابن استان انجام شده است.

فاتحی عنوان کرد: برخی از این فعالیت ها از سال ۱۳۹۷ تاکنون شامل ارائه ۱۵۰ اولویت پژوهشی و تصویب ۱۴ مورد از آنها در شورای تحقیقات کهگیلویه و بویراحمد، ثبت ۲۵ عنوان پایان نامه مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، ثبت ۱۴ پروپوزال تایید شده در سامانه سمات و انجام هشت تحقیق در حوزه سوادآموزی است.

وی ابراز داشت: همه ساله تعدادی از دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی معلمان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه های هفته پژوهش و فناوری این استان عرضه و در معرض دید عموم قرار می گیرد.  

فاتحی گفت: سال تحصیلی جاری نیز طرح معلم پژوهنده در کهگیلویه و بویراحمد اجرا و بر اساس آن فعالیت های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی معلمان استان دریافت و به وزارت آموزش و پرورش ارسال می شود.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.