علی خوان پایه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام ‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هر روز از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد داوطلبان  ۲ نفر مرد و یک  زن هستند  تصریح کرد: از میان ثبت‌نام‌کنندگان ۲ نفر دارای مدرک فوق‌لیسانس و یک  نفر دارای دکتر است.

خوان پایه ابراز کرد: داوطلبان تا ۱۶ آذر فرصت دارند با همراه داشتن مدارک لازم به ستاد انتخابات شهرستان گچساران و باشت مراجعه کنند.
دبیر ستاد انتخابات گچساران در این زمینه گفت: یکی از داوطلبان به‌دلیل کامل نبودن مدارک خود موفق به ثبت‌نام  نشدند که در روزهای آینده اقدام به این کار می‌کنند.

مرتضی سجاد پور از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور و مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ سیاسی خبر داد.

وی تصریح کرد: روند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این فرمانداری به بهترین شکل ممکن در جریان است و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

سجاد پور با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای صیانت از آرای مردم استفاده خواهد شد افزود: رعایت قانون مهمترین شرط برای فعالیت در ستادهای انتخاباتی نامزدها و هواداران آنهاست.
حوزه انتخابیه گچساران و باشت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.