فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان افتتاح و کلید این منازل به صاحبان آنها تحویل داده شد.  

سردار حمید خرم دل با اشاره به اینکه سپاه فتح ۶۴۹ مسکن مددجویی در کهگیلویه وبویراحمد در دست ساخت دارد، گفت: سهم شهرستان دنا از این تعداد مسکن مددجویان  ۵۷ واحد است.

وی ابراز داشت  ۱۹ واحد مسکونی مددجویان  شهرستان دنا امروز تحویل و مابقی تا بهمن ماه ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سردار خرم دل همچنین گفت: بسیج در زمینه محرومیت زدایی، کمک به تولید و اقتصاد و اشتغالزایی پایدار به متقاضیانی که طرح‌هایی با توجیه اقتصادی دارند استقبال می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: امروز همچنین یک باب کتابخانه در روستای علی اباد شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید که تا پایان سال نیز چهار کتابخانه دیگر در استان تکمیل و افتتاح خواهند شد.

خرم دل  یاداور شد: آب رسانی ، راه سازی،  طرح های ترویج کشاورزی ،کارگاه های اشتغال  از دیگر طرح های بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و  آبادانی سپاه فتح می باشد که تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۹ تمامی طرح ها  تکمیل می شود .

وی زمان بهره برداری از این طرح ها را تا نیمه نخست سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و ابراز داشت: سپاه و بسیج خدمت به مردم را وظیفه خود می داند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.