رئیس بسیج رسانه سپاه فتح استان کهکیلویه و بویراحمد  گفت: این سازمان در نظر دارد به منظور ارزیابی و ارتقای سطح کارکرد و نقش مهم و تاثیر گذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت های های موجود در جامعه اقدام به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کند.

سروان پاسدار فخرالدین رضایی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاقه مندان تا ۲۰ آذرماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر تحویل دهند. افزود: اختتامیه این جشنواره در بهمن ماه امسال برگزار می شود و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

رضایی  گفت:  آثار برتر توسط  داوران جشنواره انتخاب می شوند و این آثار علاوه بر تجلیل در استان جهت شرکت در جشنواره کشوری به تهران ارسال خواهند شد.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره  می توانند آثار خود به صورت حضوری به سازمان بسیج رسانه استان تحویل داده یا به پست الکترونیکی resanekb@chmail.ir  ارسال کنند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: آثار ارسالی می بایست از ابتدای آبان ۱۳۹۷ تا پایان آبان ۱۳۹۸ در یکی از رسانه های مکتوب و یا مجازی استان که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی هستند، منتشرشده باشند.

وی گفت: آثار می بایست در فرمت ورد به همراه مشخصات صاحب اثر و نیز مستندات انتشار آن، تحویل دبیرخانه جشنواره شود.

رضایی یادآور شد: با همکاری برخی  سازمان ها و دستگاه های مختلف اجرایی ، مقدمات لازم برای برگزاری مناسب چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده  و دبیرخانه جشنواره آماده دریافت آثار اصحاب رسانه استان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فتح کهکیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکس و موشن گرافی برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به محورهای این جشنواره،  بیان کرد: در جشنواره امسال محورها شامل موضوعات رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، بسیج و حوزه های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، دستاوردهای انقلاب اسلامی وهمچنین موضوعات آزاد اجتماعی به صورت استانی و کشوری خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخش ویژه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

به گفته رضایی غنی سازی تولیدات انقلابی و ترویج فرهنگ انقلاب، فراهم آوردن فضای رقابتی سالم بین رسانه های استان، افزایش نقش رسانه های استان در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش توجه رسانه ها به معضلات و مشکلات بومی و خاص استان در مسائل اجتماعی، اعتلای مفاهیم ارزشی در فضای رسانه‌ای و تجلیل از آثار برتر و خبرنگاران فعال از جمله اهدافی است که در برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود.

رضایی در پایان با اشاره به این که محدودیت ارسال آثار برای هر خبرنگار ۱۰ اثر در تمامی محورها است، گفت: اصحاب رسانه می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۱۴۳۸۸۳۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.