سروان پاسدار فخرالدین رضایی روز چهارشنبه در بازدید از ایرنا یاسوج به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: این رویکرد مورد تاکید فرماندهی سپاه فتح و همچنین از سیاست های راهبردی سازمان بسیج رسانه کشور است.

وی افزود: رسانه های کهگیلویه و بویراحمد باید به سویی پیش روند که هدف آن ها انتشار حقایق به دور از نگاه جانبدارانه باشد تا مردم به آن ها اعتماد کنند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برنامه های متنوعی برای خبرنگاران از سوی این سازمان اعم از کارگاه های آموزشی مختلف، میزگردهای متنوع، خدمات دهی در زمینه های درمانی و رفاهی، ارائه تسهیلات در نظر گرفته شده و تلاش بر این است که خدمات دهی مطلوبی به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد ارائه شود. 

وی عنوان کرد: جشنواره ابوذر ویژه خبرنگاران نیز به زودی برگزار و آثار مختلفی همچون خبر، گزارش، یادداشت، عکس و مقاله و سایر موارد با موضوع گام دوم انقلاب، آسیب‌های اجتماعی داوری می شوند.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، فخرالدین رضایی رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه از ایرنا یاسوج بازدید و با اهدا لوح سپاسی از مسعود علیزاده (خبرنگار این دفتر) برادر شهید خداکرم علیزاده تجلیل کرد.

بیش از 100 رسانه خبری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
به جز برخی هفته نامه ها و دو هفته نامه های کهگیلویه و بویراحمد تمامی رسانه های خبری این استان فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.