سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی روز سه شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران در مجموعه ورزشی پد خندق‌ افزود: فتنه ها در کشور با حضور بسیجیان و تفکر و بصیرت بسیجی برچیده شده است.

وی بیان کرد: اراذل و اوباش تنها بخشی از جمعیت اغتشاش های اخیر در کنار منافقین و دیگر گروه ها بودند و برخی ها هم فریب خوردند؛ اما بسیجیان این آشوب ها را ظرف ۴۸ساعت جمع کردند.

اسدی ابراز کرد: پایان دادن به ناآرامی های و اغتشاشات اخیر نمونه‌ای از رشادت و فداکارهای بسیجیان است.

وی با بیان اینکه در اغتشاش های اخیر هزینه شیاطین ظرف ۴۸ساعت به باد رفت گفت:  اگر دولتمردان، عرصه های مختلف را به همین بسیجیان بسپارند خیلی از مشکلات جامعه هم به خوبی حل خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه نقش اثرگذار بسیجیان درخلق حماسه‌های بزرگ برکسی پوشیده نیست گفت:  هر جا که نظام اسلامی مورد تهدید و توطئه‌های دشمنان قرار گرفته بسیج به عنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی در کنار سایر نیروهای امنیتی  به میدان آمده و در صیانت از ارزشهای نظام و انقلاب کوتاهی نکرده است.

اسدی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز تفنگداران آمریکایی در مقابل اقتدار فرزندان بسیجی این مملکت زانو زدند درحالی که دنیای استکبار از نام بسیج وحشت دارد.

وی اظهار داشت: در جنگ‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، بخشی از خاک ایران به تصرف دشمن درآمده و از کشور جدا می‌شد، در حالی که در هشت سال دفاع مقدس این اتفاق تکرار نشد و این یک افتخار است.

وی گفت: امروز شخصیتی همچون سید حسن نصرالله مقابل استکبار جهانی ایستاده،  و این نشان می دهد که ایشان یک بسیجی هستند.

اسدی بسیج را نقطه قوت نظام و انقلاب دانست و افزود: مشکلات اقتصادی جامعه با تفکر بسیجی قابل حل است.

به مناسبت سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان " بسیج ، چهل سال خدمت ، جهاد ، شهادت "با حضور هزاران نفر از  اقشار مختلف بسیجی در مجموعه ورزشی پدخندق برگزار و بسیجیان اقتدار و توان خود را به نمایش گذاشتند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.