روح الله باقری فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش ریالی جریمه این پرونده ها را هشت میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی بیان کرد: پس از اجرایی شدن طرح مدیریت مصرف سوخت۱۳۵ گشت مشترک با حضور دستگاه های اجرایی متولی از جمله اتاق اصناف، بازرسان صنعت،معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی،اداره استاندارد،نماینده دادستان و سایر متولیان در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده گان سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این مدت سه هزار و ۴۰۰ بازرسی از اصناف استان صورت گرفته است.

باقری فرد تاکید کرد: ۸۰درصد از بازرسی ها به صورت سرزده و ۲۰ درصد نیز با استفاده از گزارش های مردمی که از سامانه ۱۲۴ دریافت شده انجام شده است.

وی اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت با ۲ کارشناس از ساعت هفت بامداد ساعت ۲۰ هر روز آماده دریافت گزارش های مردمی در مورد تخلف اصناف است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده گان سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دریافت گزارش های مردمی پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت سه برابر شده است.

باقری فرد توضیح داد: افزایش قیمت در چند کالای محدود در یک هفته اخیر به دلیل تغییرات فصلی بوده و نوسان قیمت کالاها در بازار  به دلیل افزایش قیمت بنزین مشاهده نشده است.

وی با اشاره به فعالیت ۴۰ بازرس در کهگیلویه و بویراحمد و گستردگی بازار از شهروندان خواست برای نظارت بهتر بر کالا و خدمات با ارسال گزارش های خود یاریگر مسئولان باشند.

باقری فرد افزود: هیچ واحد صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی به شکل دلخواه حق افزایش قیمت کالا و خدمات را ندارد.

وی از تمامی مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۵ هزار واحد صنفی تولیدی، خدماتی و توزیعی دارد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.