۲۶ اثر از سوی هنرمندان سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت با رأی هیات انتخاب سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر این استان ،۶  اثر بدون اولویت برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی شدند.

۶ اثر نمایشی ماهی نه ماهی" به کارگردانی کورش شمش از گچساران ، "چفترچین" به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران ،  " صدمین سالگرد فتح گریه" به کارگردانی مهراد علی پور از گچساران ، " گاوهای جنگی" به کارگردانی اعظم فرزین ، " مادر مانده"  به کارگردانی رامین حامدی از یاسوج و " شب ساعت هشت" به کارگردانی ثارالله آذریتون در این دوره از جشنواره حضور خواهند یافت.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علی عابدی بجنورد، آرش دادگر  و وحید لک  هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

رضا گشتاسب گفت: این جشنواره ۲ روز ادامه دارد و در هر روز سه نمایش  به روی صحنه می رود.   

 وی بیان کرد: آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه/ ۶ آذر/ در تالار باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار می‌شود.

گشتاسب  با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره بعد از حضور در جشنواره منطقه‌ای به جشنواره فجر راه خواهند یافت.
سال گذشته در سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد هشت اثر از میان ۳۰ اثر متقاضی شرکت در بخش رقابتی جشنواره به روی صحنه رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.