سردار مهدی انصاری چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران پلیس راه یاسوج شیراز عصر امروز چهارشنبه حین کنترل خودروهای عبوری در این جاده ارتباطی، یک دستگاه سواری پاترول را برای کنترل مدارک متوقف کردند.  

وی افزود: مأموران پلیس راه استان حین کنترل و بررسی مدارک خودروی پاترول، متوجه رفتارهای مشکوک راننده این خودرو شدند و در بازرسی از این خودرو ، مقدار ۷۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود را  کشف و ضبط کردند.

سردار انصاری بیان کرد: متهم دستگیرشده تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استانشد ، خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

افزون بر ۱۲ هزار نفر معتاد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده اند و آمار ها نشان می دهند که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک است.
سال ۹۷ پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده‌های ارتباطی استان و عملیات‌های مشترک با سایر استان‌ها کشف و ضبط شده است.

 امسال بر اساس آخرین آمار بیش از سه تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافته است.
یک هزار و ۷۰۰ نفر توزیع کننده، تهیه کننده، مصرف کننده و قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته دستگیر شدند و همچنین با هماهنگی دستگاه قضائی در این راستا ۳۱۰ دستگاه انواع خودرو توقیف شدند.
کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.