به گزارش ایرنا،ابوالحسن صداقت کیش روز چهارشنبه در نشست شورای آرد و نان باشت اظهار داشت: این میزان آرد برای مصرف نانوایی ها و خانه پزی در مناطق عشایری پیش بینی شده است.

وی بیان کرد:براساس جمعیت باید ۱۷۵ تن آرد به این شهرستان اختصاص یابد که با توجه به گردشگرپذیر بودن منطقه و قرار داشتن در مسیر جاده ترانزیتی گچساران به شیراز ۱۰ تن اضافه بر نیاز پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۴ نانوایی در باشت فعالیت دارند.

مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تعدادی از نانوایی های این شهرستان نیمه فعال هستند از برنامه ریزی برای کاهش سهمیه نانوایی های کم کار در این شهرستان خبر داد.

صداقت کیش عنوان کرد:پس از بررسی دستگاه های نظارتی نانوایی های کم کار با دلایل مستند شناسایی و نسبت به کاهش سهمیه آنان اقدام خواهد شد.

وی با یادآوری استفاده برخی از اصناف از نان یارانه دار برای مصارف دیگر گفت: پیشگیری از انحراف مصرف آرد در سایر اصناف در دستور کار دستگاه های نظارتی است و به شدت با متخلفان برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه نانوایی ها باید پخت نان را در ساعت ۶ بامداد آغاز کنند عنوان کرد: با نانوایی هایی که دیرهنگام اقدام به خدمات رسانی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

 مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد به افزایش قیمت نان در استان های کشور اشاره کرد و افزود: در جلسه ای که هفته آینده به ریاست استاندار برگزار خواهد شد نسبت به تعیین قیمت جدید برای انواع نان در استان تصمیم گیری خواهدشد.

فرماندار باشت نیز در این نشست گفت: برنامه ریزی برای نظارت بر کیفیت نان و رعایت اصولی بهداشتی از نیازهایی است که باید بیشتر مورد توجه دستگاه های نظارتی قرار گیرد.

سید مسعود حسینی به تاخیر به شروع فعالیت برخی نانوایی ها در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به نیاز خانواده ها برای تامین نان تازه به ویژه شهروندانی که دانش آموز دارند رعایت زمان شروع بکار بسیار مهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.