به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، پیام اکبری اظهار داشت :  با تجهیز مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به جدیدترین تجهیزات و بهترین متددها و روش های پزشکی و ارائه خدمات درمانی،  مراکز درمانی تامین اجتماعی،  پیشرو در ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم و هم استانیهای عزیز هستند .

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت یکی از این موارد  استفاده دقیق و صحیح دندانپزشکان پلی کلینک تخصصی یاسوج از روش استریل وسایل دندانپزشکی است .

مدیر درمان استان گفت : تنها مرکز دندانپزشکی در کشور واستان ، بجز دانشگاه دندانپزشکی  که آنهم فقط برای آموزش دانشجویان از این روش استریل استفاده میکنند هیچ مرکز درمانی خصوصی و دولتی دیگر ازاین روش استریل که با استفاده از دستگاههای تمیز کننده اولترا سونیک و پک اتو کلاو انجام می گیرد استفاده نمی کنند .

دکتر اکبری با اشاره به اینکه دهان و دندان یکی از حساسترین قسمت های بدن است بیان کرد: که اگر دقت لازم در استریل کردن و تمیز نگاه داشتن روی وسایل دندان پزشکی بدرستی انجام نشود بیماریهای بسیاری از طریق آن به بدن سرایت میکند به همین جهت مصمم شدیم که صحیح ترین ، دقیقترین و جدید ترین  نوع استریل وسایل داندنپزشکی که در دنیا مرسوم است را  در مراکز درمانی تابعه استفاده نمائیم .

وی ادامه داد: در حال حاضر پلی کلینیک یاسوج از این روش بهرمند شده و در حال آموزش دیگر مراکز درمانی  درشهرهای  گچساران و دهدشت و همچنین بیمارستان شهدای گمنام جهت استفاده ازاین  روش برای استریل وسایل دندانپزشکی هستیم . 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1290984
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.