مسعود سلطانی فر روز جمعه در گفت وگو با خیرنگار ایرنا در یاسوج اظهار داشت: بحث واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس اکنون به صورت روزمره در دستورکار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته و البته جلسات و پیگیری ها در این زمینه با معرفی کارگزاران شکل منظم تری به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: واگذاری سرخآبی ها با جدیت هرچه تمام  از سوی دو باشگاه و هم از طرف وزارت ورزش و جوانان دنبال می شود.

سلطانی فر یادآور شد: تمامی مستندات و اقدام های لازم قانونی برای واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی فراهم است.

وی همچنین با توجه به اقدام ها ودستاوردهای دولت و وزارت ورزش و جوانان در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: اتفاقات و اقدام های حتی معجزه آسایی با توجه به شرایط سخت تحریم ها و کمبود منابع مالی در این استان افتاده و باید اذعان کرد که وضعیت در زمینه احداث زیرساخت ها و فضاهای ورزشی از میانگین کشوری بالاتر است.

سلطانی فر تصریح کرد: در برخی شهرستان های محروم همچون بهمئی در این استان، میانیگن سرانه فضاهای ورزشی در دولت تدبیرو امید بیش از دوبرابر نسبت به قبل رشد پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته برغم شرایط تحریم های ظالمانه و کمبود منابع دولتی بیش از ۷۰۰ طرح ورزشی که عمده آنها در استان ها و مناطق محروم و روستاها بوده به بهره برداری رسید، گفت: هدف گذاری امسال نیز ۷۰۰ مورد است که تاکنون بیش از ۳۴۰ طرح به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است.

سلطانی فر با بیان اینکه هم اینک بیش از سه هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت: بسیاری از طرح های بلاتکلیف و راکد که حتی عمری بیش از ۱۲ تا ۱۵ ساله داشتند ظرف سه سال گذشته تکمیل و تعیین تکلیف شدند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از جمله ۱۰ سالن سرپوشیده پنج تا ۶ هزار نفره در ۱۰ مرکز استان بوده که چهار مورد آن تا پایان سال جاری تکمیل می شود و مابقی نیز تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید.

در سفر سلطانی فر به استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۶ طرح با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال در مناطق و شهرستان هیا مختلف این استان به بهره برد اری رسید.

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت حدود ۷۱۳ هزار نفری افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.