رضا خردمند روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از ۲۱۰ ناشر معتبر از سراسر کشور انتخاب و در نوزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند یافت.

وی افزود:  این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) یاسوج پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در این نمایشگاه آغاز به کار خواهد کرد. 

خردمند عنوان کرد: برنامه های جانبی از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی، رونمایی کتاب و نقد کتاب در حاشیه این نمایشگاه اجرا می شود.

وی تاکید کرد: نمایشگاه کتاب رویداد فرهنگی مهمی است و در سالیان اخیر نیز در یاسوج با استقبال خوبی از سوی ناشران و مردم همراه بوده است.

سال گذشته هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در قالب ۱۲۹ غرفه با حضور جمعی از مسئولان مقامات اجرایی کشوری و استانی در محل مصلی امام خمینی (ره) مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

در این نمایشگاه همچنین بیش از ۳ هزار و ۵۸۰ عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و همچنین برای نخستین بار ۱۲ غرفه رسانه ای شامل خبرگزاری ها، مطبوعات و روزنامه های محلی و کشوری و پایگاه های خبری در این نمایشگاه دایر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.