به گزارش ایرنا، حسین کلانتری یکشنبه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: البته گزارش ها باید مستند، متقن و محرز شده توسط مراجع قانونی و ذی صلاح باشد و گزارشی که همراه با غوغاسالاری و یا جوسازی علیه مدیر باشد تخلف محسوب نمی شود و حتی در این زمینه با تمام توان از مدیران قانونمند و توانمند نیز حمایت خواهیم کرد.

وی همچنین از مدیران اجرایی خواست بدون هرگونه جانبداری از نامزد خاصی همکاری ، هماهنگی و تعامل لازم را نیز با مجموعه فرمانداران هشت گانه در هر سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را مهمترین شاخص در عرصه انتخابات دانست و تاکید کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار خواهد شد.

کلانتری ادامه داد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الهی دارای چند مولفه است که مهمترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی خواهد بود.

وی برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی مجریان و ستاد انتخابات استان دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و به صراحت از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رأی صیانت می‌شود.

کلانتری پیشتر نیز گفته بود که کمترین تخلف و تقلب در آرای مردم و انتخابات را خط قرمز و بزرگترین خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام و نظام است و گفت: بدون شک برای برخورد با متخلفان در این عرصه حساس و سرنوشت ساز رحم نخواهم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر ضرورت شناسایی و احصای آسیب ها و چالش های انتخابات های گذشته در استان بویژه در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی و در ابعاد گوناگون آن تاکید کرد.

کلانتری یادآور شد که قانون جمهوری اسلامی قانون شرع است و انتخابات نیز بارزترین و با ارزشترین ترین نماد مردم سالاری دینی این نظام الهی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود حضور وزرا، مقامات و مسئولان عالی رتبه دولت در استان کهگیلویه وبویراحمد را فرصتی مغتنم برای توسعه همه جانبه این استان دانست و تاکید کرد: ظرف دوماه گذشته تاکنون ۲ وزیر نیرو و جهاد کشاورزی ، ۱۰ معاون وزیر و دو تن از معاونان رئیس جمهوری و همچنین دو مقام لشکری به این استان سفر کرده اند.

وی با اشاره به مصوبه خاص هیات دولت و نگاه خاص رئیس جمهوری و دولتمردان تدبیر و امید به این استان مبنی بر حضور و سفر تمامی وزرا، مقامات و معاونان رئیس جمهوری به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: چنین مصوبه ای مصداق بارز رویکرد عدالت محوری در زمینه محرومیت زدایی استان از سوی هیات دولت است.

کلانتری تصریح کرد:  برای تحقق این مهم و رفع چالش های فراروی این استان باید حاشیه را کم کرد و به متن برگشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.