به گزارش ایرنا، این راهپیمایی در یاسوج ساعت ۱۰ صبح آغاز و مسیر آن شامل میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی به طرف میدان امام حسین (ع) است.

مسیر شماره یک این راهپیمایی در دهدشت شامل مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بلوار سپاه به طرف میدان امام حسین (ع) و مسیر شماره ۲ نیز شامل جلوی جمعیت هلال احمر و بلوار هلال احمر به طرف میدان امام حسین (ع) و زمان آغاز آن ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

این راهپیمایی در گچساران ساعت ۱۰ صبح آغاز و مسیر آن شامل مسجد شهیدان به طرف گلزار شهدای گمنام است.

مسیر این راهپیمایی در لیکک شامل خیابان دین و دانش، خیابان رهبری، تقاطع بانک صادرات و مدرسه حضرت رقیه (س) به طرف ناحیه مقاومت بسیج و زمان آغاز آن ساعت ۹ صبح خواهد بود.  

این راهپیمایی در سی سخت ساعت ۹ صبح آغاز و مسیر شماره یک شامل پل سیل بند، خیابان شهید مطهری و فلکه الله به طرف خیابان دنا و مسیر شماره ۲ نیز شامل جلوی دفتر امام جمعه، خیابان شهید مطهری و فلکه الله به طرف خیابان دناست.

مسیر این راهپیمایی در لنده شامل میدان انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طرف مدرسه فارابی و زمان آغاز آن ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

این راهپیمایی در باشت ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و مسیر آن شامل میدان باوی و چهارراه کتاب به طرف خیابان معلم است.

مسیر این راهپیمایی در چرام شامل میدان مرکزی، خیابان مالک اشتر، میدان عصر عاشورا و بلوار شهید مطهری به طرف مصلای حضرت ابوطالب (ع) و زمان آغاز آن ساعت ۹ صبح خواهد بود.

این راهپیمایی در پاتاوه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و مسیر آن شامل جلوی بخشداری و خیابان امام خمینی (ره) به طرف گلزار شهداست.

مسیر این راهپیمایی در سوق شامل مصلای نماز جمعه، خیابان شهدا و خیابان ۱۷ شهریور به طرف میدان امام خمینی (ره) و زمان آغاز آن ساعت ۹ صبح خواهد بود.

این راهپیمایی در دیشموک ساعت ۹ صبح آغاز و مسیر آن شامل میدان شهدا و خیابان آزادی به طرف مسجد صاحب الزمان (عج) است.

مسیر این راهپیمایی در قلعه رئیسی شامل میدان امام حسین (ع) و خیابان امام خمینی (ره) به طرف گلزار شهدا و زمان آغاز آن ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

این راهپیمایی در مارگون ساعت ۹ صبح آغاز و مسیر آن شامل گلزار شهید افتاده به طرف مصلای امام رضا (ع) است.

مسیر این راهپیمایی در چیتاب شامل میدان بسیج به طرف میدان امام حسین (ع) و زمان آغاز آن ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

این راهپیمایی در لوداب ساعت ۹ صبح آغاز و مسیر آن شامل چهارراه جهاد به طرف دبیرستان دخترانه الزهرا (س) است.

مسیر این راهپیمایی در سپیدار شامل جلوی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به طرف گلزار شهدا و زمان آغاز آن ساعت ۹ صبح خواهد بود.

این راهپیمایی در سرفاریاب ساعت ۹ صبح آغاز و مسیر آن شامل گلزار شهیدان دیرباز به طرف گلزار شهداست.

مسیر این راهپیمایی در سرآسیاب یوسفی بهمئی شامل میدان امام خمینی (ره)، خیابان حضرت ولی عصر (عج) و خیابان شهید رجایی به طرف مسجد امام خمینی (ره) و زمان آغاز آن ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

این راهپیمایی در ممبی ساعت ۱۰ صبح آغاز و مسیر آن شامل جلوی بخشداری و حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) به طرف دبیرستان شهید جهان نژادیان است.

مسیر این راهپیمایی در جاورده شامل جلوی دبیرستان شمس تبریزی، خیابان امام خمینی (ره) و خیابان شهید ارشیا به طرف گلزار شهدا و زمان آغاز آن ساعت ۹ صبح خواهد بود.

این راهپیمایی در بوستان باشت ساعت ۹ صبح آغاز و مسیر آن شامل جلوی بخشداری به طرف مدرسه مولوی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.