غلام محمد زارعی در این بیانیه آورده است:  در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزدهم آبان، نقطه عطف تاریخی و به عنوان روز سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، همواره یادآور بصیرت عمیق و شجاعت دانش آموزان ،جوانان و دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام (ره) و نماد استکبارستیزی در تاریخ مبارزات به حق مردم ایران اسلامی بوده است.

زارعی تاکید کرده است: اکنون با وحدت، همدلی و توکل به الطاف الهی  و پایبندی به آرمان های اصیل اسلام و تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری شاهد تداوم و استمرار این حرکت عزت آفرین و پرافتخار در ورود به چهل ساله دوم انقلاب اسلامی هستیم.

 نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرده است: دانشجویان و دانش آموزان به عنوان مهم‌ترین پایگاه‌ و ظرفیت‌ علمی و مدیریتی آینده ایران اسلامی باید پرچمدار این حرکت عظیم و خودجوش در گام دوم انقلاب اسلامی باشند و خود را برای به دوش گرفتن بار ادامه این راه پرافتخار و البته پرفراز و نشیب وهمچنین زمامداری امور کشور در بخش‌های گوناگون بیش از پیش آماده کنند.

نماینده مردم شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی یادآور شده است: بدون شک وهمانگونه که رهبری معظم انقلاب در مناسبت های مختلف بارها بر فروپاشی و زوال قدرت و هیمنه پوشالی آمریکا در دنیا تاکیده کرده اند، بدانیم که این یک سنت الهی است و سرانجام سلطه گران و ظالمان همواره محکوم به افول و شکست بوده است.

زارعی در پیام خود با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین یاد و خاطره شهدای دانش آموز و ۱۸۸۰ شهید هشت سال دفاع مقدس این استان از قشرهای مختلف مردم غیور و همیشه در صحنه بویژه دانشگاهیان و دانش آموزان برای حضور پرشکوه در راهپیمایی دشمن هراس و غرورآفرین ۱۳ آبان در سراسر استان بویژه در شهرستان های بویراحمد و دنا دعوت کرد.

وی حضور دشمن هراس مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را میثاقی دوباره با آرمان های والای انقلاب، نظام و رهبری معظم انقلاب اسلامی و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده این نظام الهی دانست.

زارعی در پیام خود تاکید کرده است: مردم فهیم و قدرشناس کهگیلویه وبویراحمد در اقصی نقاط این استان دلاور خیز و شهید پرور فردا نیز همچون سال های گذشته با حضور چشمگیر و گسترده در مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان صحنه ای به یادماندنی از وحدت و یکپارچگی را به رخ جهانیان خواهند کشید و برگ زرین دیگری را به افتخارات خود می افزایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.