عباس نورمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سومین جشنواره عکس «تأمین اجتماعی در یک نگاه» در محورها و موضوعات مختلفی از جمله ایمنی در کار، کارآفرینان و تولید، کارگران ساده و ماهر در محیط کار، خانواده، کودکان و امید به آینده، حوادث ناشی از کار، نگاه آزاد و خلاقانه به مقوله تأمین اجتماعی و خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی  و موارد دیگر برگزار شد.

وی افزود: از میان ۷۰۰ اثر ارسال شده به این جشنواره ، اثر ارسالی «اسحاق آقایی» از یاسوج رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

نورمحمدی سازمان تامین اجتماعی را سازمانی با کارکردهای متعدد اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دانست و عنوان کرد: این سازمان دارای مخاطبان گوناگون، خدمات متنوع و نقش اثرگذار است و مخاطبان و فعالیت های آن می تواند سوژه های مناسبی برای عکاسی و فعالیت های هنری باشد.

وی عنوان کرد: عکس ها می توانند معنا و پیام هایی را متبادر کنند که گاه چندین متن، مقاله یا سخنرانی از انتقال آن ناتوان است و در واقع عکاسی فعالیتی هنری، فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این تصاویر بخشی از فرهنگ هر جامعه را تشکیل می دهد و زبان تصویر گویاترین و رساترین زبان در دنیای کنونی هستند و در طول تاریخ ، گنجینه ای مهم در شناخت انسان و چگونگی زندگی و فعایت او به شمار می روند و فرهنگ، ارزش ها و باورها و مناسبت های اجتماعی و سیاسی را بازتاب می دهند.

وی تصریح کرد: انتقال پیام ها و مفاهیم تامین اجتماعی از طریق عکس ، نقاشی و سایر فعالیت های هنری می تواند تاثیر زیادی بر نهادینه کردن این مفاهیم و توجه به تامین اجتماعی به عنوان پایه و اصلی اساسی در توسعه داشته باشد .

 امروز  سه شنبه در مراسمی با حضور مدیرکل و کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی یاسوج از اسحاق آقایی به سبب موفقیت در سومین جشنواره عکس تامین اجتماعی در یک نگاه و کسب رتبه سوم این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.

۹۸۶۸/۱۶۶۲
     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.