غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل بودجه مناطق نفتخیز برای احداث زیرساخت های ورزشی گچساران و باشت در یک برنامه پنج ساله پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت:احداث چهار سالن ورزشی در روستاهای آبشیرین و بی بی جان آباد، تلخ آبشیرین،آرو و چهار بیشه علیا در گچساران و سالن ورزشی بوستان در باشت از مهمترین طرح هایی است که تامین اعتبار شده است.

تاجگردون ابراز داشت: تکمیل چهار زمین ورزشی در روستاهای تلچگاه ،چاه تلخ،کلاغ نشین و گناوه از دیگر طرح هایی است که از محل اعتبار نفت برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تکمیل طرح زمین چمن مصنوعی روستاهای آب انجیر، چم بلبل،آبگرمو و دانشگاه پیام نور شهر دوگنبدان از دیگر طرح های ورزشی این شهرستان هاست که تامین اعتبار شده است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت با اشاره به اینکه ۳۰ طرح ورزشی در این شهرستان از سال ۱۳۹۲ تاکنون بهره برداری شده و تعدادی در حال ساخت است از نگاه ویژه وزارت نفت برای توسعه ورزش درمناطق کم برخوردار و نفتخیز تقدیر کرد. 

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه ترویج ورزش همگانی به ویژه در مناطق روستایی گچساران و باشت ایجاد خواهد شد.

تاجگردون تاکید کرد: با توجه به اینکه فراهم کردن زیرساخت های ورزشی در ابعاد قهرمانی و همگانی نقش مهمی در نشاط نسل جوان و کاهش آسیب های اجتماعی دارد پیگیری های زیادی برای تخصیص بودجه برای طرح های ورزشی این شهرستان ها در سال های اخیر شده است.

شهرستان های گچساران و باشت با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت ۹ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته دارند.

۸۱۴۳/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.