به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه شهدای صنعت نفت شهر دوگنبدان برگزار شد نفت و گاز گچساران با گل وحید ارمی که در دقیقه ۸۷ بازی وارد دروازه تیم مهمان شد تیم ملی حفاری اهواز را مغلوب کرد.

نفت و گاز گچساران در هفته نخست این رقابت ها نیز با نتیجه ۲ بر یک شهدای بابلسر را در ورزشگاه شهدای صنعت نفت شکست داده بود.

این تیم در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بعثت کرمانشاه را در خانه حریف شکست داده بود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان بازی های هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران با ۹ امتیاز و تفاضل گل ۳ در صدر جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این فصل با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

نفت و گاز گچساران در بازی های فصل گذشته ۱۱ برد، هشت تساوی و ۴۲امتیاز کسب کرده است.
این تیم در فصل ۱۳۹۷-۹۸ ، ۳۱ گل وارد دروازه حریفان کرد و ۲۰ گل از تیم های مقابل دریافت کرد.
در این گروه تیم آرمان گهر سیرجان با کسب ۴۴ امتیاز و قهرمانی در این گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافت.
تیم نیروی زمینی تهران با کسب ۴۳ امتیاز مقام دوم به مرحله پلی اف راه یافت.
نفت و گاز گچساران در فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۸ با تیم‌های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم با هم بازی کردند.
باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.

۸۱۴۳/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.