به گزارش ایرنا، ایوب مقیمی روز سه شنبه در نشست توجیهی معاونان و مربیان پرورشی مدارس گچساران با اشاره به اینکه بخش عمده ای از برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حیطه پرورشی است بر تلاش اولیای مدارس گچساران برای بهتر شدن خروجی این حوزه تاکید کرد.

وی با یادآوری تهدیدهای فضای مجازی و آسیب های اجتماعی برای نسل کودک و نوجوان ابراز داشت: تربیت اصولی دانش آموزان در مدارس زمینه ساز نسلی پویا و به دور از تهدیدها در آینده خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران از همکاری ضعیف برخی مدیران مدارس در حوزه پرورشی انتقاد کرد و افزود: آموزش هر چند خوب و عالی باشد بدون پرورش آثار مثبت قابل توجهی بر زندگی دانش آموز و جامعه نخواهد داشت.

مقیمی ادامه داد: در زمان برپایی برنامه های پرورشی نظیر مسابقات فرهنگی برای تشویق دانش آموزان و مربیان مسئولان مدارس و آموزش و پرورش در کنار مجموعه باشند.

وی بیان کرد: همه کادر مدارس در رشته های مختلف درسی  با رویکرد پرورشی وارد کلاس شده و تدریس کنند.

مقیمی افزود: هم فکری همه بخش های آموزش و پرورش به رفع موانع مشارکت معلمان در فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس کمک می کند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد: برپایی برنامه های تفریحی برای مربیان پرورشی در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان است تا معلمان با نشاط روحی بتوانند وظایف خود را انجام دهند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران ۲۳هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

۸۱۴۳/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.