به گزارش ایرنا، احد جمالی عصر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز در بخش دانش آموزی در یاسوج اظهار داشت: زمان دقیق برگزاری این اجلاس یک روزه به زودی از سوی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان تعیین و اعلام شود.

وی افزود: این اجلاس به طور باشکوه، مطلوب و در خور شأن برگزار شود و هزینه برگزاری آن نیز تا حد امکان کاهش یابد. .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محدودیت منابع مالی در کشور و دستگاه های اجرایی این استان، بیان کرد: یکی از دلایل اصلی بروز این مشکل تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران اسلامی است.

جمالی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و به ویژه نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این اجلاس را پرداخت کنند.

وی ابراز داشت: فرهنگ اقامه نماز هر چه بیشتر بین دانش آموزان دوره ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد نهادینه شده و ترویج یابد زیرا اثرگذارتر و ماندگارتر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اجلاس استانی نماز در بخش دانش آموزی با مشارکت این اداره کل و ستاد اقامه نماز استان برگزار می شود.

هادی زارع پور اظهار داشت: اقدام های مورد نیاز برای برگزاری این اجلاس انجام و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

وی افزود: افراد شرکت کننده در این اجلاس شامل دانش آموزان، اولیای آنها، معلمان، مدیران و ائمه جماعات مدارس، خیران نمازخانه ساز در مدارس، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محورهای این اجلاس شامل راهکارهای ترغیب هر چه بیشتر دانش آموزان به اقامه نماز، روش های ترویج روزافزون فرهنگ اقامه نماز در مدارس و تجلیل از یاوران نماز مدارس، ائمه جماعات فعال مدارس و خیران نمازخانه ساز در مدارس استان است.

زارع پور عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این اجلاس تا ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸ بوده و سه گروه شامل دانش آموزان، اولیای آنها و معلمان می توانند اثر ارائه دهند.

وی ابراز داشت: آثار ارسالی به این اجلاس در زمینه های مقاله پژوهشی، شعر، داستان، نمایش، سرود، خاطره، وبلاگ نویسی، ایده و تجربه و فیلم کوتاه است.

زارع پور گفت: ۲۰۰ نفر از برگزیدگان این اجلاس با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می شوند.

وی اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده هزینه مورد نیاز برای برگزاری این اجلاس حدود سه میلیارد ریال است که انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان برای تأمین آن همکاری کنند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در سه هزار و ۲۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند. 

۷۵۳۵/۱۶۶۲     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.