به گزارش ایرنا، عزیز فیلی عصر شنبه در نشست کمیته مناسب سازی محیط کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مشکلات مربوط به مناسب سازی ساختمان های اداری و عمومی قدیمی این استان برای معلولان، جانبازان و سالمندان در صورت امکان برطرف شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی بر اساس قانون ملزم به رعایت دقیق و اصولی موضوع مناسب سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان هستند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اقدام در راستای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان است.

فیلی عنوان کرد: کمیته مناسب سازی محیط در تمامی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد و به ریاست فرمانداران تشکیل و فعال شود.

وی ابراز داشت: گزارش اقدام ها و فعالیت های دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مناسب سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان به طور مستمر به بهزیستی و معاونت عمرانی استانداری این استان اعلام شود.

فیلی گفت: هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که بحث مناسب سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان را رعایت کنند از مدیران آنها با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می شود.

وی اظهار داشت: تعیین میزان رعایت این امر مهم از سوی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد منوط به بررسی و ارزیابی اعضای کمیته مناسب سازی محیط استان است.

فیلی افزود: مناسب سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان در کهگیلویه و. بویراحمد چندان رضایت بخش نیست.

وی بیان کرد: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اهمیت و ضرورت مناسب سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بیشتری انجام دهند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲      

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.