قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله دوم جشن عاطفه ‌های امسال همزمان با سراسر کشور ۱۰ مهرماه ۱۳۹۸ در ۲ هزار مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می ‌شود.

وی افزود: این جشن با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، صداوسیما، بسیج دانش ‌آموزی و اداره کل آموزش‌ و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمک های نقدی، لباس، کیف، کفش و نوشت افزار جمع آوری شده در این جشن بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.

مبشری با بیان اینکه شعار جشن عاطفه ‌های امسال «با رنگ مهر یک رؤیا را بسازیم» است، عنوان کرد: هم اینک ۱۲ هزار دانشجو و دانش‌ آموز نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی ابراز داشت: این تعداد دانشجو و دانش آموز نیازمند کهگیلویه و بویراحمد چشم ‌انتظار حمایت مردم و نیکوکاران استان در جشن عاطفه های امسال خواهند بود.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سه هزار و ۲۰ مدرسه این استان تحصیل می کنند.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.