به گزارش ایرنا، سرهنگ سید فرج الله نظرپور روز یکشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نام نویسی از مردم استان برای شرکت در این همایش مهم مذهبی، فرهنگی و سیاسی در سامانه ملی «سماح» تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اربعین حسینی امسال ۲۷ مهرماه است، افزود: کار نام نویسی از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال علاوه بر سامانه ملی «سماح» از طریق دفاتر مجوزدار حج و زیارت این استان نیز انجام می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک ۱۵ دفتر مجوزدار حج و زیارت این استان شامل هشت ثابت و هفت موقت کار نام نویسی از مردم استان برای شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال را بر عهده دارند که پیش بینی می شود به ۲۰ مورد افزایش یابد.

سرهنگ نظرپور عنوان کرد: اعزام زائران کهگیلویه و بویراحمد به همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال از ۱۳ مهرماه آغاز می شود.

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد دارای ۳۹ موکب در همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال است که از این تعداد ۲۹ مورد در داخل استان و کشور و ۱۰ مورد نیز در عراق مستقر شده و به زائران خدمات رسانی می کنند.    

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب های این استان در همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال از ۱۷ مهرماه تا سوم آبان ماه در داخل استان و کشور دایر شده و فعالیت خواهند کرد. 

سرهنگ نظرپور اظهار داشت: موکب های کهگیلویه و بویراحمد در همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال نیز از ۱۰ مهرماه تا سوم آبان ماه در عراق مستقر شده و به زائران خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: بازرسی های مستمر از موکب های کهگیلویه و بویراحمد در داخل استان، کشور و عراق انجام می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این بازرسی ها در چهار زمینه مکان، بهداشت، تجهیزات و امنیت موکب ها خواهد بود.

سرهنگ نظرپور عنوان کرد: سهمیه کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی امسال روزانه ۳۵ هزار نفر در داخل استان، کشور و عراق است.

وی با بیان اینکه برای موکب داران کهگیلویه و بویراحمد در همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال پروانه فعالیت و کارت شناسایی صادر می شود، ابراز داشت: همایش موکب داران این استان هفته آینده و با هدف ارائه نقطه نظرها در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می شود.

سال گذشته افزون بر ۱۲ هزار نفر از قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در همایش پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.