به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازیاسوج,سید محمد تقی علوی افزود: ۱۷پروژه ورزشی شامل ۱۰سالن ورزشی، ۵چمن مصنوعی و ۲ خانه جوان در شهرهای مختلف استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد . 

وی محل اعتبارات این ۱۷ پروژه را استانی، ملی و هدایای خاص وزارت نفت عنوان کرد . 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد،شهرستانهای محل افتتاح این پروژه را بویراحمد ۵پروژه، کهگیلویه ۲پروژه، دنا ۴پروژه و گچساران را ۶پروژه اعلام و خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه ها ۱۴میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است . 

علوی، سالن ورزشی "گنجه ای"، سالن ورزشی "چنارستان"، سالن ورزشی "فیروزآباد"، زمین چمن مصنوعی "نقاره خانه" و زمین چمن مصنوعی "بونه بن" را از پروژه های شهرستان بویراحمد ذکر و از حمایت های استاندار، معاونین و نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد . 

وی، ضمن تشکر از هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی، دو پروژه زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی روستای "چنگلوا" را از پروژه های شهرستان کهگیلویه برشمرد و بیان کرد: سالن ورزشی "تمنک"، سالن ورزشی "دشت رز"، سالن ورزشی "بادنگان" و خانه جوان شهر سی سخت از پروژه های پیش بینی شده برای افتتاح در هفته دولت در شهرستان دناست . 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۶ پروژه ورزشی در هفته دولت در شهرستان گچساران از محل اعتبارات خاص وزارت نفت و استانی خبر داد و از حمایت ها و پیگیرهای تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد . 

وی، سالن ورزشی "سرآب ننیز"،خانه جوان گچساران، سالن ورزشی "اسلام آباد"،سالن ورزشی "ناصر آباد"، زمین چمن مصنوعی "پاکو"و زمین چمن مصنوعی شهید افراز گچساران را از پروژه های افتتاحی در این ایام ذکر و تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ها ۳۴نفر به طور مستقیم و غیر مستیقم جذب بازار کار می شوند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1246808
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.