رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران شامگاه سه شنبه در حاشیه مراسم رونمایی این چهار جلد کتاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتاب «ماجرای برجام» از ۱۵۸ صفحه تشکیل و در پنج فصل گزارشی از فرآیند مسئله هسته ای ایران از آغاز تا برجام پرداخته است.
امیر حسین نوروزی افزود: همچنین در این کتاب دست نوشته هایی در مورد فعالیت های هسته ای از سال ۱۳۸۳ ارائه شده است.
 وی ادامه داد: در این کتاب به فعالیت های هسته ای ایران پیش از انقلاب اسلامی، آغازی بر مذاکره هسته ای جمهوری اسلامی ایران، فعالیت های هسته ای ایران در جمهوری اسلامی تا ابتدای دولت هشتم، کمیسیون بحران و دولت روحانی و آغاز توافق بحران ،خروج آمریکا و واکنش های مرتبط اشاره شده است.
نوروزی بیان کرد: شمارگان جلد اول این کتاب یکهزار جلد بوده که از سوی انتشارات پیشگامان پژوهش مدار منتشر شده است.

وی گفت: همچنین کتاب «سفر عقربه فصل ها» یکی دیگر از کتاب های رونمایی شده نویسنده غلام رضا تاجگردون در ۳۲۶ صفحه  انتشار یافته است.
نوروزی ابراز کرد: در این کتاب به ماجراهای و خاطرات ،۵۱سفر خارجی این نویسنده در سال های ۷۰تاکنون  اشاره شده است.
وی اظهار داشت: نویسنده در این کتاب به آخرین سفر خود به آمریکا و  فساد در سیستم اجرایی کشورها و دولت ها اشاره کرده و گفته موضوع فساد سال هاست در کنفرانس ها و نیز اجلاس های سالانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی مطرح شده است.
نوروزی گفت: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  در این کتاب  به توانمند سازی زنان و افزایش رفاه آنها، حکومت داری خوب و پاسخ گویی مناسب سیاسی اشاره کرده است.
وی ادامه داد: کتاب «تحولات سازمان برنامه ریزی » نیز در ۲۷۱ صفحه در قالب ۱۲ فصل از سوی این نویسنده انتشار یافته است.
نوروزی ابراز کرد: در این کتاب به شرایط پیدایش تفکر برنامه ریزی توسعه و سازمان برنامه در ایران، برنامه های  توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سازمان برنامه از انحلال تا احیا اشاره شده است.
وی اظهار داشت: «کتاب بوجه ریزی غیرمتمرکز در کشورهای غیرفدرال » در ۲۸۳صفحه به چاپ رسیده است.
نوروزی گفت: در این کتاب به مجموعه ای از نظریه های اندیشمندان در باب تمرکز زدایی بودجه ریزی اشاره شده است.

غلامرضا تاجگردون زادهٔ شهریور ۱۳۴۵ در شهر دوگنبدان هم‌ اکنون بعنوان نمایندهٔ مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس فعالیت می‌کند.

۲۰۸۲/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.