به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج,نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: با برگزاری مرتب و منظم نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان تا کنون توانسته ایم با ایجاد هماهنگی و انسجام بسیاری از مسائل و مشکلات کاری را با خرد جمعی مرتفع نمائیم و این نویدبخش فعالیتهای مفید و موثر در راستای تحرک و پویایی بیشتر در فعالیتهای اقتصادی استان می باشد.

غضنفر آرام افزود: در این شرایط حساس اقتصادی باید با هوشمندی و تدبیر از این تنگناها عبور کنیم و قطعا به فضل الهی از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

آرام بر اهمیت و ضرورت برنامه ریزی در جهت وصول درآمدهای عمومی استان بویژه درآمدهای مصوب مالیاتی تاکید کرد و اظهار داشت: وصول به موقع درآمدهای مصوب استان گامی مهم در راستای رشد و رونق و آبادانی استان است و این مستلزم تلاش بیش از پیش دستگاههای متولی وصول درآمد در استان است که در سالهی گذشته نیز تلاشهای بسیار خوبی در این راستا انجام داده اند.

وی  همچنین بیان داشت: از الزامات رشد و توسعه ی اقتصادی در استان ،  ضرورت برنامه ریزی و اهتمام در جهت حمایت از شرکت ها و گارگاههای تولیدی و صنعتی میباشد که تمام تلاش ما بر این است که از طریق دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان بتوانیم با کاهش موانع و مشکلات در فرایند فعالیت این بنگاهها خللی وارد نشود و شاهد رونق این شرکتها در امر تولید و بهبود فضای کسب و کار و رفع مشکل اشتغال باشیم.

آرام در ادامه این نشست با اشاره به نزدیکی هفته ی دولت خواستار همکاری و برنامه ریزی هرچه بیشتر دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان در راستای برگزاری باشکوه هفته دولت، انجام برنامه ها و انعکاس خوب و مطلوب فعالیتهای صورت گرفته توسط دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان شد.

در پایان این نشست هریک از مدیران دستگاههای تابعه به بیان اهم مسائل ، امورات و تشریح گزارش عملکرد دستگاههای مربوط به خود پرداختند و مسائل و امورات دستگاههای تابعه مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1240551
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.