در پیام حسین کلانتری که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت، آمده است: خبر ارتحال عالم متقی، جلیل القدر و مبارز حضرت آیت الله آقا سید میر احمد تقوی موجب تاثر و تاسف شد.

در ادامه این پیام تسلیت بیان شده است: آن عالم وارسته و مجاهد انقلابی که از مبارزین نهضت حضرت امام خمینی(ره) علیه رژیم طاغوت بود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عمر پربرکت خویش را صرف اعتلای اسلام و تحکیم انقلاب اسلامی کرد و با تاسیس حوزه علمیه به تربیت طلاب علوم دینی و تعلیم و تعلم فقه اهل بیت علیهم السلام همت گماشت و در خدمت مردم بود.

در پایان این پیام تسلیت بیان شده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، نماینده محترم ولی فقیه و مردم عزیز و شریف استان خصوصا مردم شهرستان کهگیلویه، بیت مکرم و فرزندان بزرگوارشان از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم مغفور و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان مسئلت دارم.

حجت الاسلام و المسلمین سید میراحمد تقوی صبح امروز پنجشنبه و در سن ۹۶ سالگی در بیمارستان امام خمینی (ره)  دهدشت به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.