سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: امروز جمعه، ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم تشییع، محدودیت های ترافیکی ویژه ای در شهر دهدشت اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در  مسیرهای منتهی به  بلوار پاسداران شهر دهدشت، تا میدان مرکزی و سپس  تا  حوزه علمیه، این محدودیتهای ترافیکی اعمال خواهد شد.

خوشوقت بر همکاری همه رانندگان برای جلوگیری از هر گونه مشکل در برگزاری مراسم تشییع عالم ربانی آ میراحمد تقوی تاکید کرد.

وی افزود: نیاز است رانندگان برای پیشگیری از تشکیل گره‌های ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در ساعت ذکر شده، ضمن همکاری با ماموران پلیس، برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

آیت الله آمیر احمد تقوی مؤسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه و از مشاهیر و علمای برجسته کهگیلویه و بویراحمد صبح روز پنجشنبه در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به لقاء الله پیوست.

فرماندار کهگیلویه روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری و ستاد ارتحال آمیراحمد تقوی اظهارداشت: مراسم تشییع این عالم ربانی  جمعه از ساعت پنج بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

علیرضا اتابک تصریح کرد: مراسم برگزاری نماز میت در ورزشگاه آزادی دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری نماز میت و تشییع از سوی مردم این عالم ربانی در حوزه علمیه به خاک سپرده خواهد شد.

آیت الله میراحمد تقوی که نقش ممتاز و تعیین کننده ای در تحولات انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد داشت با تربیت روحانیون و طلاب در سطح استان و حوزه کهگیلویه بزرگ به ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اسلامی همت گمارد.

۷۵۳۱/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.