معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد با اظهار تاسف از تبلیغات زودهنگام انتخابات مجلس یازدهم در فضای مجازی، گفت: شهرستان بویراحمد سابقه قومی، قبیله‌ای و عشیره‌ای دارد و دامن زدن زود هنگام به انتخابات و پررنگ کردن برخی مسائل، آبستن حوادث ناگواری خواهد بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" عبدالحمید پناهی" در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد که به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نباید بیش از این به مسائل انتخاباتی دامن بزنیم و باید به گونه‌ای عمل شود که شرایط جامعه به سمت بهتر شدن پیش برود.

وی گفت: متأسفانه فضای مجازی و حقیقی شهرستان بویراحمد پُر شده از تبلیغات پیش از موعد، که این جرم بوده و مستوجب برخورد قانونی است.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد افزود: در فضای مجازی و حقیقی شهرستان بویراحمد شاهد تبلیغات زود هنگام انتخابات مجلس هستیم که این تبلیغات زود هنگام توسط دستگاه‌های امنیتی، قضایی و اطلاعاتی و سیاسی شهرستان و استان، رصد و گزارش‌های لازم جمع آوری می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد به کاندیداهای احتمالی انتخابات و هواداران شان تذکر داد که تبلیغات زودهنگام را در فضای مجازی شروع نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.